MENEDZSMENT

MENEDZSMENT

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport kötelékében tevékenykedő HUNInsurtech Kft. felelős az egyes tagvállalatok jutalék, díjazás és javadalmazás ellenőrzésével, számfejtésével kapcsolatos szolgáltatások teljesítéséért, valamint biztosítási és pénzügyi szerződések nyilvántartásával, panaszügyintézéssel, kárügyintézéssel, pénzügyi és jogi, továbbá ügyviteli és képviseleti szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok ellátásáért.

Dr. Ruszthy Daniel

DR. RUSZTHY DÁNIEL

jogi igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport jogi igazgatójaként és egyben vezető jogtanácsosaként irányítása alá tartozik a cégcsoport jogi osztálya, amely a cégcsoport jogi és compliance feladatait látja el. Feladata továbbá a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő prudens működés kialakítása, illetve a cégcsoport egyes területeinek jogi támogatása.

Keszthelyi Keszthelyi Erik

KESZTHELYI ERIK

alapító, társtulajdonos

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport kötelékében feladata a cégcsoport irányítása, stratégiai céljainak meghatározása és megvalósítása, továbbá operatív vezetése. Keszthelyi Erik mindezek mellett felelős a cégcsoport marketing és kommunikációs területének irányításáért, valamint részt vesz az ügyfélközpontú működési modell fejlesztésében, a hazai és nemzetközi trendek folyamatos kutatásával és legjobb gyakorlatok beépítésével pedig elősegíti az ügyfelek legmagasabb minőségen történő kiszolgálását. 

Keszthelyi Hermann Judit

HERMANN JUDIT

operatív igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport operatív igazgatójaként irányítása alá tartozik a tagvállalatokat kiszolgáló központi terület szakmai és operatív irányítása, a vonatkozó szabályozásoknak megfelelő működés kialakítása. Vezetése alatt működik a postázási terület, az állománykezelés, valamint hozzá tartoznak a vállalati, kkv és lakossági adminisztrációs csoportok.

Keszthelyi Keszthelyi Erik

Keszthelyi Erik
alapító, társtulajdonos

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport kötelékében feladata a cégcsoport irányítása, stratégiai céljainak meghatározása és megvalósítása, továbbá operatív vezetése. Keszthelyi Erik mindezek mellett felelős a cégcsoport marketing és kommunikációs területének irányításáért, valamint részt vesz az ügyfélközpontú működési modell fejlesztésében, a hazai és nemzetközi trendek folyamatos kutatásával és legjobb gyakorlatok beépítésével pedig elősegíti az ügyfelek legmagasabb minőségen történő kiszolgálását. 

Dr. Ruszthy Daniel

DR. Ruszthy Dániel, jogi igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport jogi igazgatójaként és egyben vezető jogtanácsosaként irányítása alá tartozik a cégcsoport jogi osztálya, amely a cégcsoport jogi és compliance feladatait látja el. Feladata továbbá a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő prudens működés kialakítása, illetve a cégcsoport egyes területeinek jogi támogatása.

Keszthelyi Hermann Judit

Hermann Judit
operatív igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport operatív igazgatójaként irányítása alá tartozik a tagvállalatokat kiszolgáló központi terület szakmai és operatív irányítása, a vonatkozó szabályozásoknak megfelelő működés kialakítása. Vezetése alatt működik a postázási terület, az állománykezelés, valamint hozzá tartoznak a vállalati, kkv és lakossági adminisztrációs csoportok.

Keszthelyi Kocsi Gábor

Bárány Bernadett
stratégiai kapcsolatokért felelős menedzser

BÁRÁNY BERNADETT

stratégiai kapcsolatokért felelős menedzser

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport stratégiai kapcsolatokért felelős menedzsereként koordinálja és összehangolja a különböző munkaterületeket és közreműködik az ezekhez tartozó projektek lebonyolításaiban, kapcsolatot tart a külső stratégiai partnerekkel, valamint operatív támogatja a cégcsoport vezetői testületét. Emellett a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft.-ben feladata az alkuszi megbízási szerződésekkel kapcsolatos ügymenet teljes körű felügyelete, és részt vesz az egyes társosztályok operatív folyamatainak szervezésében is. A HUNMédia Kft. kötelékében kiadásra kerülő Biztosítási Almanach megjelenését és tartalmát támogatja szerzőként, továbbá a feladata a Tagvállat szerződés állományának gondozása.

Fehér Éva

Fehér Éva
marketing és kommunikációs stratégiai tanácsadó

FEHÉR ÉVA

marketing és kommunikációs stratégiai tanácsadó

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozását és működését támogatja, részt vesz a digitális felületek arculati és tartalmi elemeinek kidolgozásában és folyamatos fejlesztésében, a közösségi média felületek menedzselésében, partneri és szponzorációs együttműködések koordinálásában, valamint a PR, média és sajtókapcsolatok menedzselésében.

Keszthelyi Kocsi Gábor

Kocsi Gábor
oktatásért felelős igazgató

KOCSI GÁBOR

oktatásért felelős igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport oktatásért felelős igazgatójaként a cégcsoport alkuszi és többesügynöki tagvállalatok oktatási feladatainak teljes körű menedzseléséért felelős. A cégcsoport magas minőségű ügyfélkiszolgálásának egyik alapfeltétele, hogy a pénzügyi tanácsadók szakmai tudása naprakész legyen. Feladata az új termékek, termékváltozások gyors és hatékony oktatásának szervezése, lebonyolítása, valamint az ismétlő képzések szervezése, és a tanácsadók tudásának folyamatos visszamérése az online vizsgarendszer segítségével.

Keszthelyi Kozák Békési Krisztina

Koppány Péter
kontrolling igazgató

KOPPÁNY PÉTER

kontrolling igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport kontrolling igazgatójaként feladata a cégcsoport kontrolling területének kiépítése és működtetése, valamint a cégcsoport kontrolling osztályának irányítása. Feladatai közé tartozik továbbá elkészíteni a havi beszámolókat és riportokat, vezetni az éves pénzügyi tervezési folyamatot, összeállítani az üzleti terveket, támogatni a cégcsoport egyes területeinek kontrolling és pénzügyi folyamatait, illetve közreműködni a befektetési döntések meghozatalában.

Keszthelyi Kozák Békési Krisztina

Kozák-Békési Krisztina,
operatív igazgató-helyettes

KOZÁK-BÉKÉSI KRISZTINA

operatív igazgató-helyettes

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport társaságaihoz kapcsolódó MNB engedélyezési eljárások és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésének támogatása mellett a cégcsoport jutalékelszámolási osztályának koordinálása, valamint a tagvállalatok és biztosítótársaságok között kötendő szerződések teljes körű összefogásáért felel. Feladataihoz kapcsolódik továbbá a biztosítói kapcsolattartás és a közvetítői hálózat MNB, biztosítói- és banki regisztrációit és támogatását végző hálózati kapcsolatok csoport összefogása.

Müller László

Müller László
beszerzési és üzemeltetési igazgató

MÜLLER LÁSZLÓ

beszerzési és üzemeltetési igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport beszerzési és üzemeltetési igazgatójaként felügyeli a beszerzéseket, versenytárgyalásokat bonyolít. Tendereztetések során a beérkező információk alapján ár-, és árrés vizsgálatokat, elemzéseket készít, szükség esetén a vállalkozók telephelyein egyeztetéseket bonyolít, a nyomdai kivitelezéseket ellenőrzi. Feladatai közé tartozik a cégcsoport irodái tekintetében az üzemeltetéshez szükséges feladatok meghatározása és felügyelete. Az irodaépület üzemeltetőivel kapcsolatot tart, az irodák napi működéséhez és fenntartáshoz szükséges munkák során egyeztetéseket bonyolít. A cégcsoport beszállítóinak és kivitelezőinek munkáit ellenőrzi.

Keszthelyi Kozák Békési Krisztina

Szukics Anita
HR igazgató

SZUKICS ANITA

HR igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport HR igazgatójaként feladata a cégcsoport humánerőforrás gazdálkodásával kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és az ezzel összefüggő egyéb tevékenységek koordinálása, bérszámfejtési, bevallási, TB ügyintézési, bejelentési kötelezettségek teljes körű elvégzésében történő közreműködés, továbbá a fenti tevékenységekhez szükséges külső partnerekkel történő kapcsolattartás. Valamint a humánerőforrás területhez kapcsolódó szabályzatok készítése és kiadása, a belső kommunikáció támogatása, hírlevelek készítése és felügyelete.

Keszthelyi Müller László

Tar Ferenc
pénzügyi igazgató

TAR FERENC

pénzügyi igazgató

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport pénzügyi igazgatójaként a felügyelete alá tartoznak a könyvelési, pénzügyi és adózási folyamatok. Vezeti a könyvelési csapatot, valamint folyamatos támogatást nyújt a tagvállalatoknak és a társosztályoknak. Főbb feladatai a könyvelés naprakészen tartása, a pénzmozgások felügyelete, az adózási és statisztikai kötelezettségek teljesítése, a havi és éves jelentések, illetve beszámolók elkészítése és beadása, valamint a könyvvizsgálatok levezetése.