HUNGARIKUM
ALKUSZ
CÉGCSOPORT
HUNGARIKUM
ALKUSZ
CÉGCSOPORT
12
tagvállalat
17+
év tapasztalat
a biztosítási piacon
800+
tanácsadó
500 000+
ügyfél
13 mrd
nettó éves árbevétel 2021-ben
A Hungarikum Alkusz Cégcsoportot alkotó tagvállalatok teljes körű biztosítási és pénzügyi megoldásokkal szolgálják ki nagyvállalati, KKV és lakossági ügyfeleiket. A cégcsoport biztosítási kiadványokkal, informatikai fejlesztésekkel, valamint újszerű ügyfél- és partnerkiszolgáló rendszerek bevezetésével járul hozzá a hazai biztosítási piac formálásához. Az Alapítvány a hátrányos helyzetű és súlyosan beteg gyermekek támogatásában vállal szerepet.
Keszthelyi Erik, alapító, társtulajdonos
Hungarikum Alkusz Cégcsoport
„Az elmúlt 10 év alatt a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. Magyarország legnagyobb alkuszcégévé vált. Szakmai közösségünk folyamatosan azon dolgozik, hogy a biztosítási piacon újszerű, innovatív szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek, hisz a fejlődés nem állhat meg egy olyan szektorban, ami az emberek és a vállalatok biztosítási és pénzügyi védelmét hivatott kiszolgálni.”
Keszthelyi Erik, alapító, társtulajdonos
Hungarikum Alkusz Cégcsoport
12 tagvállalat a biztosítási és
pénzügyi szektorban
Nagyvállalati, KKV
és lakossági ügyfelek
Egyedülálló
kockázatelemzési és
kárrendezési szolgáltatások
21. századi informatikai
rendszerek, egyedi
megoldások
Biztosítási kiadványok
a pénzügyi kultúra
fejlesztéséért
Alapítvány a hátrányos
helyzetű és súlyosan
beteg gyermekekért
Működési modell – alapelvek
TRANSZPARENCIA – STABIL
ÉS HATÉKONY MŰKÖDÉS
Szervezeti működésünk alapja a transzparencia. A cégcsoport tagvállalatai a jogszabályi követelményeknek megfelelő stabil működési környezetben tevékenykednek. Ezáltal a biztosítási és pénzügyi tanácsadók legfontosabb feladataikra, az ügyfelekkel történő személyes kapcsolattartásra és magas minőségben történő kiszolgálásra tudnak koncentrálni.
ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS KOMPLEX
HÁTTÉRTÁMOGATÁSSAL
Dedikált ügyfélkapcsolati vezetők, vagyon-, felelősség-, gépjármű- és személybiztosítási referensek, valamint a központi ügyviteli-adminisztratív osztály munkatársai a biztosítási szerződések létrejöttének és fennállásának teljes folyamatában hozzájárulnak az ügyfelek magas szakmai színvonalú kiszolgálásához.
SZAKÉRTELEM ÉS TAPASZTALAT
A cégcsoport tagvállalatainak vezetői és munkatársai révén a szakmai tudás és sokéves piaci működési tapasztalat olyan koncentrációja valósul meg, amely a legkülönlegesebb ügyféligényekre is képes egyedi megoldásokat találni a lakossági, KKV, nagyvállalati és állami szektorban egyaránt.