HR
munkatárs
Csatlakozz HR
csapatunkhoz!
ELVÁRÁSOK
- Szakirányú felsőfokú végzettség
- Vállalati oldalon, HR területen (HR adminisztráció és/vagy toborzás, kiválasztás) szerzett minimum 2 éves szakmai tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
- Terhelhetőség
- Nagyfokú önállóság, felelősségvállalás, pontosság, megbízhatóság
- Csapatmunkára való képesség
FŐBB FELADATOK
- Munkaügyi adminisztrációs feladatokban történő aktív részvétel
- Kapcsolattartás, adatszolgáltatás a külső bérszámfejtővel
- Munkavállalók belépésével és kilépésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- Toborzásban való aktív részvétel, hirdetések feladása, interjúk megszervezése
- Részvétel a teljesítmény értékelési rendszer adminisztratív oldalról történő támogatásában, fejlesztésében
- Részvétel egyéb HR projektekben
- Munkavállalók tájékoztatása személyügyi kérdésekben
- Munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
AMIT KÍNÁLUNK
- Stabil vállalati háttér
- Magas színvonalú munkahelyi körülmények
- Emberközpontú vállalati kultúra
- Szakmai értékek elismerése, egyéni ötletek felkarolása
- Közösségi események, céges programok
ELŐNYT JELENT
- Biztosítónál hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Ha Te is azonos értékek alapján végzed a munkádat, és szívesen csatlakoznál a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb cégcsoportjához, akkor jelentkezz még ma!
LÉPJ
KAPCSOLATBA
VELÜNK!