HR
munkatárs

Csatlakozz HR
csapatunkhoz!

álláslehetőség back office munkatárs

ELVÁRÁSOK

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Vállalati oldalon, HR területen (HR adminisztráció és/vagy toborzás, kiválasztás) szerzett minimum 2 éves szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
  • Terhelhetőség
  • Nagyfokú önállóság, felelősségvállalás, pontosság, megbízhatóság
  • Csapatmunkára való képesség

FŐBB FELADATOK

  • Munkaügyi adminisztrációs feladatokban történő aktív részvétel
  • Kapcsolattartás, adatszolgáltatás a külső bérszámfejtővel
  • Munkavállalók belépésével és kilépésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Toborzásban való aktív részvétel, hirdetések feladása, interjúk megszervezése
  • Részvétel a teljesítmény értékelési rendszer adminisztratív oldalról történő támogatásában, fejlesztésében
  • Részvétel egyéb HR projektekben
  • Munkavállalók tájékoztatása személyügyi kérdésekben
  • Munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása

AMIT KÍNÁLUNK

  • Stabil vállalati háttér
  • Magas színvonalú munkahelyi körülmények
  • Emberközpontú vállalati kultúra
  • Szakmai értékek elismerése, egyéni ötletek felkarolása
  • Közösségi események, céges programok

ELŐNYT JELENT

  • Biztosítónál hasonló pozícióban szerzett tapasztalat

Ha Te is azonos értékek alapján végzed a munkádat, és szívesen csatlakoznál a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb cégcsoportjához, akkor jelentkezz még ma!

LÉPJ
KAPCSOLATBA
VELÜNK!

    Önéletrajz feltöltése

    Az ,,Elküld” gomb megnyomásával kijelentem, hogy az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát megismertem és tudomásul vettem.
    Tájékoztatjuk, hogy a www.hungarikumalkuszcegcsoport.hu weboldalunkon sütiket (cookie) használunk azért, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsunk Önnek! A sütikről, valamint azok engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat: Részletek
    Elfogadom
    Privacy Policy