Contact Center munkatárs

(hétvégi munkavégzéssel, távmunkalehetőséggel)

Csatlakozz Contact Center
csapatunkhoz!

Magyarország legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú biztosításközvetítő cégcsoportja, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport Contact Center csapatának bővülése miatt az alábbi pozícióba munkatársat keres.

Contact center munkatárs

Hogy miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Mire számíthatsz nálunk?

  • Válsághelyzet esetén is biztosítjuk a stabilitást.
  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Az első három hónapban fix jövedelemre, azt követően pedig fix plusz jutalékos rendszerre számíthatsz.
  • Folyamatos mentoring programmal támogatjuk kollégáink fejlődését.
  • Nálunk garantált az emberközpontú vezetői hozzáállás.
  • Távmunkavégzés lehetősége biztosított.
  • Vállalatunknál hétvégi munkavégzésre is számíthatsz, heti két pihenőnap biztosítása mellett.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink egészségére, valamint fontos számunkra a prevenció, így lehetőséged van csatlakozni az általunk nyújtott egészségbiztosítási csomaghoz.
  • A munkatársi visszajelzésekből kimutatható, hogy kollégáink elégedettek a betanítás folyamatával, a vezetőség támogató hozzáállásával, ezen felül a csapat befogadóképessége és nyitottsága lehetővé teszi a gyors beilleszkedést.

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Telefonon és írásban beérkező ügyféligények feldolgozásában és adminisztrálásában.
  • Kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben.
  • Biztosításokkal kapcsolatos szerződések kezelésében.
  • Kapcsolattartásban a legnagyobb biztosítókkal.
  • Partnerportál és Webservice használatban.
  • Örökítés kezelésében.
  • Speciális panaszok kezelésében.

Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha

  • teljes munkaidőben keresel állást, és beosztás alapján tudod vállalni a hétvégi munkavégzést,
  • minimum középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,
  • kiemelkedő kommunikációs készség jellemez szóban és írásban egyaránt,
  • az Office programokat felhasználói szinten kezeled,
  • ha precízen és felelősségteljesen végzed munkádat,
  • nem riadsz vissza a kihívásoktól,
  • jó a problémamegoldó és konfliktuskezelő képességed,
  • eredményorientáltság jellemez.

Előny jelent ha,

  • biztosítónál szereztél tapasztalatot back office területen,
  • rendelkezel biztosítási termékismerettel,
  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel vagy Független Biztosításközvetítői képesítéssel.

Munkakörnyezet

  • A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
  • Amennyiben szükségét érzed az irodai munkavégzésnek, bármikor bejöhetsz hozzánk!

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu

CSATLAKOZZ
CSAPATUNKHOZ!

    Önéletrajz feltöltése

    Az ,,Elküld” gomb megnyomásával kijelentem, hogy az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát megismertem és tudomásul vettem.