Contact Center
munkatárs
Csatlakozz Contact Center
csapatunkhoz!
Magyarország legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú biztosításközvetítő cégcsoportja, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport Contact Center csapatának bővülése miatt az alábbi pozícióba munkatársat keres.
Hogy miért érdemes hozzánk csatlakoznod?
- Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.
Mire számíthatsz nálunk?
- Válsághelyzet esetén is biztosítjuk a stabilitást.
- Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
- Az első három hónapban fix jövedelemre, azt követően pedig fix plusz jutalékos rendszerre számíthatsz.
- Folyamatos mentoring programmal támogatjuk kollégáink fejlődését.
- Nálunk garantált az emberközpontú vezetői hozzáállás, nyitottak vagyunk a munkaidő rugalmas beosztására, a home office lehetősége biztosított.
- Megegyezésen alapuló távmunkavégzési lehetőségre.
- Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
- Kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink egészségére, valamint fontos számunkra a prevenció, így lehetőséged van csatlakozni az általunk nyújtott egészségbiztosítási csomaghoz.
- Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.
- Kíváncsiak vagyunk a véleményedre, különös tekintettel az első hónapok alatt szerzett tapasztalatokról.
- A munkatársi visszajelzésekből kimutatható, hogy kollégáink elégedettek a betanítás folyamatával, a vezetőség támogató hozzáállásával, ezen felül a csapat befogadóképessége és nyitottsága lehetővé teszi a gyors beilleszkedést.
Milyen feladatokban számítunk rád?
- Telefonon és írásban beérkező ügyfélpanaszok kezelésében, feldolgozásában
- Biztosítási termékek értékesítésében és keresztértékesítésében
- Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak fogadásában és kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben
- Intervenció kezelésében
- Az ügyintézéshez (telefon, e-mail, chat) kapcsolódó események adminisztrálásában
Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha
- minimum középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,
- kiemelkedő kommunikációs készség jellemez szóban és írásban egyaránt,
- az Office programokat felhasználói szinten kezeled,
- ha precízen és felelősségteljesen végzed munkádat,
- nem riadsz vissza a kihívásoktól,
- jó a problémamegoldó és konfliktuskezelő képességed,
- eredményorientáltság jellemez.
Előny jelent ha,
- rendelkezel felsőfokú végzettség vagy Független Biztosításközvetítői képesítéssel,
- rendelkezel biztosítási termékismerettel.
Munkakörnyezet
- A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
- Esztétikus irodaház, modern irodai berendezésekkel barátságos környezetben.
- Kiemelt figyelmet fordítunk a kényelmes munkavégzés biztosítására.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu.
LÉPJ
KAPCSOLATBA
VELÜNK!