Contact Center
munkatárs
Csatlakozz Contact Center
csapatunkhoz!
ELVÁRÁSOK
- Minimum Középfokú iskolai végzettség
- Telefonos ügyfélszolgálati pozícióban szerzett 1-2 éves szakmai tapasztalat
- Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban
- Office programok felhasználói szintű kezelése
- Monotonitás tűrés
- Magas fokú precizitás és felelősségteljes munkavégzés
- Terhelhetőség
- Jó problémamegoldó és konfliktuskezelő képesség
- Eredményorientáltság
FŐBB FELADATOK
- Telefonon és írásban beérkező ügyfélpanaszok kezelése, feldolgozása
- Biztosítási termékek értékesítése és keresztértékesítése
- Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak fogadása és kimenő hívások indítása, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézés
- Intervenciók kezelése
- Az ügyintézéshez (telefon, e-mail, chat) kapcsolódó események adminisztrálása
- Ügyféltalálkozók szervezése
AMIT KÍNÁLUNK
- Stabil vállalati háttér
- Az első három hónapban fix jövedelem, azt követően fix plusz jutalékos rendszer
- Magas színvonalú munkahelyi körülmények
- Emberközpontú vállalati kultúra
- Szakmai értékek elismerése, egyéni ötletek felkarolása
- Közösségi események, céges programok
ELŐNYT JELENT
- Biztosítási termékismeret
Ha Te is azonos értékek alapján végzed a munkádat, és szívesen csatlakoznál a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb cégcsoportjához, akkor jelentkezz még ma!
LÉPJ
KAPCSOLATBA
VELÜNK!