Contact Center
munkatárs

Csatlakozz Contact Center
csapatunkhoz!

Magyarország legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú biztosításközvetítő cégcsoportja, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport Contact Center csapatának bővülése miatt az alábbi pozícióba munkatársat keres.

álláslehetőség back office munkatárs

Hogy miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

  • Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Mire számíthatsz nálunk?

  • Válsághelyzet esetén is biztosítjuk a stabilitást.
  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Az első három hónapban fix jövedelemre, azt követően pedig fix plusz jutalékos rendszerre számíthatsz.
  • Folyamatos mentoring programmal támogatjuk kollégáink fejlődését.
  • Nálunk garantált az emberközpontú vezetői hozzáállás, nyitottak vagyunk a munkaidő rugalmas beosztására, a home office lehetősége biztosított.
  • Megegyezésen alapuló távmunkavégzési lehetőségre.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink egészségére, valamint fontos számunkra a prevenció, így lehetőséged van csatlakozni az általunk nyújtott egészségbiztosítási csomaghoz.
  • Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.
  • Kíváncsiak vagyunk a véleményedre, különös tekintettel az első hónapok alatt szerzett tapasztalatokról.
  • A munkatársi visszajelzésekből kimutatható, hogy kollégáink elégedettek a betanítás folyamatával, a vezetőség támogató hozzáállásával, ezen felül a csapat befogadóképessége és nyitottsága lehetővé teszi a gyors beilleszkedést.

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Telefonon és írásban beérkező ügyfélpanaszok kezelésében, feldolgozásában
  • Biztosítási termékek értékesítésében és keresztértékesítésében
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak fogadásában és kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben
  • Intervenció kezelésében
  • Az ügyintézéshez (telefon, e-mail, chat) kapcsolódó események adminisztrálásában

Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha

  • minimum középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,
  • kiemelkedő kommunikációs készség jellemez szóban és írásban egyaránt,
  • az Office programokat felhasználói szinten kezeled,
  • ha precízen és felelősségteljesen végzed munkádat,
  • nem riadsz vissza a kihívásoktól,
  • jó a problémamegoldó és konfliktuskezelő képességed,
  • eredményorientáltság jellemez.

Előny jelent ha,

  • rendelkezel felsőfokú végzettség vagy Független Biztosításközvetítői képesítéssel,
  • rendelkezel biztosítási termékismerettel.

Munkakörnyezet

  • A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
  • Esztétikus irodaház, modern irodai berendezésekkel barátságos környezetben.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk a kényelmes munkavégzés biztosítására.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu.

LÉPJ
KAPCSOLATBA
VELÜNK!

    Önéletrajz feltöltése

    Az ,,Elküld” gomb megnyomásával kijelentem, hogy az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát megismertem és tudomásul vettem.